رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

یه گردش کوتاه

1393/2/17 15:24
نویسنده : آزاده
464 بازدید
اشتراک گذاری

5 شنبه 11/02/1393 بود که تصمیم گرفتم با رها جون برم نمایشگاه کتاب تا رها جون هم با حال و هوای کتاب کودک و اسباب بازی ها بیشتر آشنا بشه . موقع رفتن دیدم آوا جون با اون چشمای شیطونش منو نگاه میکنه و میگه هورااااااااااااااا دردر من هم که از شور و شعف اون لذت بردم تصمیمم رو عو ض کردم  ( چون واقعا" مواظبت از بچه ها تو نمایشگاه خیلی مشکله ) خلاصه تصمیم گرفتم  و با دخملیا بریم  هفت حوض  و اونجا بهشون خیلی خوش گذشت و کلی بازی کردن همونجا هم غذا خوردیم و برگشتیم پارک  نزدیک خونمون تا بچه ها تفریح شون رو کامل کنن

 

اینجا هم آوای شیطون دید دارم از رها عکس میگیریم گفت نکنه عقب بمونم پرید وسط عکس نزدیک بود رها جون رو له کنه که من نجاتش دادم ولی عکس رو هم گرفتم

 

 

 

 

اینجا هم مثلا " آوا جون داره منو دعوا میکنه ( عموابوفض شده )

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساناز
17 اردیبهشت 93 15:43
عزيزاي من خيلي نازن خدا حفظشون كنه
آزاده
پاسخ
ممنونم عزیزم پسر گل شما هم همینطور موفق باشید
ساناز
21 اردیبهشت 93 16:08
آزاده جان من خودم درست نکردم ولی از وب دختر بهار و پسر تابستان ..شادی جون که وب آشپزی داره میدونم کارش درسته ..بهش سر بزن و ازش بپرس http://tinaryan.niniweblog.com/
آزاده
پاسخ
سلام ساناز جون ممنونم از راهنماییت ساناز جون
ساناز
21 اردیبهشت 93 16:10
نمیدونم بنظرم قبلی نرسید به هر حال آزاده جان من خودم تجربه ای در این مورد ندارم به دوست حوبم شادی جون که کارش درسته مراجعه کن وب آشپزی داره http://tinaryan.niniweblog.com/
الهه
10 اردیبهشت 94 23:16
یعنی خاله قربمنتون بشه الهیییییییییییییییییییییییییی
الهه
10 اردیبهشت 94 23:18
خاله قربونتون بشه الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی