رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

جملات زیبایی از رها جون و آوا جون

1393/2/8 9:09
نویسنده : آزاده
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم الان که این پست رو براتون میزارم 08/02/1393 هستش و من توی اداره هستم مشغول کار  که یاد حرف های بامزه شما افتادم .

آوایی که هنوزم با  کلی تمرین و تکرار به  نوشابه  میگی نومانه و کلی کلمات قصار دیگه که جاش توی این وبلاگ نیست و عمو مجیدت هم با شنیدن این کلمه از زبان شما گل از گلش میشکفه و با اون خنده هاش خونه رو میزاره روی سرش و مامان کشور هم که هر چی بهش میگه مجید یواش گوشش بدهکار نیست . و البته رها جون هم بهش میگه عمومجید ملیح بخند زشته .  فقط خوشم میاد میدونی کلمات رو کجا بکار ببری و با  اخم من هم که اصلا" کاری نداری .

ورحالا رها جون که این روزا خیلی با نمک و بامزه شده و کلی حرفهای قلمبه سلنبه میزنه البته رها جون شما از همون اول همینطوری بودی .

حدود یک ماه بود که به من میگفتی مامانی من کفش تق تقی میخوام من به خاطر اینکه خدای نکرده پات پیچ نخوره از خریدنش فاکتور میگرفتم تا اینکه یه روز بخاطر اینکه دیدم نسبت به این موضوع خیلی حساس شدی و پشت ویترین مغازه ها که میرسی با اون لحن قشنگت  و اون انگشت نازت یه چشمت رو هم میبندی و میگی مامان فقط یه لحظه نگاه کنم نمیخریم که خطر داره ولی بالاخره براشون خریدم و بماند که چقدر توی خونه با این کفشا  راه میرید و قر میدید.

یه روزی از همین روزها رها جون صد  بار گفت کفشمو بپوشون هی در بیار و این کار رو فکر کنم 20 با ر برات انجام دادم دفعه آخر گفتم رها این آخرین باره که رها شروع کرد به خوندن ( دلم داره میگه آره دوست داره و.....با خوانندگی محمد علیزاده ) (البته رها جون درخوانندگی قدمت دیرینه داره ) .به نظرت اون موقع من میتونستم چیکار کتم , تنها کاری که کردم محکم بغلت کردم تا جایی که میتونستم بوسیدمت آخه فسقلی میدونی با این سنه کمت منو چطوری آروم کنی

از ایرج بسطامی گل پونه ها رو میخونه همراه با لرزشهای خاصه خودش لب و دهنش و کج و ماوج میکنی و میخونه خلاصه که این خوانندگیش واقعا" زیباست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان امير علي و امير حسين
9 اردیبهشت 93 10:34
سلام عزيزم. متشكرم. واقعا سه تا بچه بزرگ كردنشون سخته. الان مي فهمم كه چه عذابي دارم مي كشم. دو قلوها خيلي اذيتم مي كنند. نمي دونم چكار بكنم. فكر مي كنم دخترها خيلي آرومتر از پسرها هستند. انشااله به خواسته تون مي رسيد.
آزاده
پاسخ
سلام عزیزم و خسته نباشی واقعا" نمیدونم بگم میتونم درکت کنم یا نه ولی میدونم که واقعا" سخته امیدوارم خدا برات نگهشون داره ممنون از راهنماییت .