رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

شیطنت های کودکانه

1393/2/29 15:44
نویسنده : آزاده
391 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که میخوام براتون از شیطنت ها و بازیگوشی هاتون بنویسم ولی فرصت نمکنم ولی امروز .....

- البته بگم رها جون دیگه خانوم شده و با خواهرش خوب بازی میکنه اما بعضی وقتها بالاخره بچگی و هزار تا درد سر

آوا جون هم که نگو خیلی شیطون شده و میخواد حرف , حرف خودش باشه هر چی هم بهش اخم میکنم تازه اون به من میگه چشام و نگا ........و وقتی هم که من میزنم الکی زیر گریه با اون لبای خوشگلش میگه نه عزیز دلم گیه نکن و کلی منو مورد لطفش قرار میده و با بوسه های خوشمزش لذت مادری رو در من صد چندان میکنه

خدایا  ممنونم از این همه لطف ؛ لطف مادر بودن - فرزند سالم داشتن

خدایا زبونم از قدرت سپاس تو یگانه قاصر است .

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فاطمه
29 اردیبهشت 93 16:10
دخترهای بلایی داری---خدا حفظشون کنه به ما هم سر بزن