رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

بی تابی به خاطر دوری از رها

1392/4/8 14:05
نویسنده : آزاده
185 بازدید
اشتراک گذاری

 

رها جان خیلی دوست دارم و بخاطر رفاه تو تنهات میزارم و سر کار میرم آخه میخوام راحتی زندگی رو هر چه زودتر لمس کنی پس بابت تنهاییت گله نکن و سعی کن دختر آرومی باشی و مامان کشور رو اذیت نکنی اول به خدا بعد به مامانی میسپارمت . این جملاتی بود که روز اول سر کار رفتنم کنار رختخوابت بهت گفتم

شاید وقتی بزرگ شدی از اینکه تنهات گذاشتم ناراحت بشی , نمی دونم شاید هم بابت تلاشی که واسه آیندت میکنم خوشحال باشی ولی بدون که تو عشقمی ( تنها دلیل زنده بودن ) به قول خودت

خلاصه دل ازت کندم و رفتم سخت ترین روزهای زندگیم بود اوایل روزی 7 یا 8 با با مامانی تماس میگرفتم ولی کم کم عادت کردم و تماسام به 2 ؛ 3 با رسید .

عزیزم همیشه در قلبمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)