رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

فرا رسیدن چهارشنبه سوری و عید

1392/12/28 8:51
نویسنده : آزاده
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم کم کم داریم به سال 93 نزدیک میشیم روزهای خوب و زیبایی رو داریم پشت سر میزاریم .

رها جون شما این روزا وقتی میریم خونه مامان جمیله اینا به من میگی مامان جون میشه من اینجا بمونه

فرق نداره که اینجا اونجا نداره که اون دستای کوچولوتم لوله میکنی و اینقدر بامزه میشی . مامانی هم میگه

آزی جان بذار بمونه دلتنگی کرد بیا ببرش .

عزیزم 12 هم اسفند بود که رفتم بهارو برای شما و آوا جون لباس خریدم و بعدش هم رفتنم هفت حوض و

براتون کفش و خلاصه کلی وسیله خریدم که شما دو تا وروجک با دیدن لباس ها کلی خوشحال شدید و با

لباس های نوتون کلی قر میدادید.

امروز هم که دارم این پست رو براتون میذارم چهار شنبه سوری و بهتون قول دادم که ببرمتون بیرون به قول

خودتون ترقه بازی  . بابا سعید هم زحمت کشیده و براتون وسایل چهارشنبه سوری محیا کرده .

 

رها جون و آوا جون کلی کیف کرده بودن و بهشون خوش گذشت البته به مامان بچه ها هم همینطور .

راستی عمومجید رفت و مهشید و خاله آزاده رو هم آورد و دور هم بودیم .

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
27 فروردین 93 13:20
سلام ،عکسها قشنگ بود وجالب ولی کاشکی عکسها عید وسمنان از نزدیک بود چون صورتها واضح نبود،زیبا بود عزیزم،دوست آتی جون -جعفری