رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

این روزها دخملام

1393/4/21 9:35
نویسنده : آزاده
384 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه های مامان کم کم دارید بزرگ میشید و من بزرگ شدنت تون رو به وضوح میبینم . رها جونم شما که خانوم بودید خانوم تر شدید . و سعی میکنی با خواهرت خوب رفتار کنی اما سر همه چیز حتی اگه یه شکل هم باشه بحث دارید

رها جونم شما این روزها که من دارو میخورم سر وقت به من گوشزد داروها مو میکنی سر سفره میدویی و برام میاری و یه چیز بامزه دیگه اینکه نصف شب وقتی بغلت میکنم تا خودم کیف کنم توی عالم خواب بهم میگی ( عزیز دلم آخه دستت شکسته دردت میاد ) من نمودونم که توی عالم خواب چطوری حواست هست . البته به هوش بالات که شکی نیست .

چند روز پیش هم که رفته بودیم دکتر برای لکی که روی پات افتاده توی اتاق انتظار با یه خانوم مهربون دوست شده بودی اینقدر براش زبون ریختی که نگو . یه سوالهایی میپرسیدی که از یه بچه 5/3 ساله بعید بود خلاصه دیگه کار با موبایل ایشون هم یاد گرفته بودی و خودت شاسی هاشو فشار میدادی . اون خانوم مهربون هم که با حوصله باهات بازی میکرد .

آوا جون شما هم که دیگه نگو نصف شب خودت از خواب پا میشی و توی تاریکی راه پله درو باز میکنی و میری پیش مامان کشور چند بار وقتی کنارم ندیدمت داشتم از ترس سکته میکردم یکی دیگه از کارای بامزت که البته چند بار هم به خاطرش دعوات کردم وقتی رها داره تلویزیون نگاه میکنی میری جلوی تلویزیون و دستات و باز میکنی و هرچی هم بهت میگیم بیا اینور کوگوش شنوا تازه لباتم غنچه میکنی و میگی نیخوام .

پسندها (2)

نظرات (0)