رها رها ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
آوا آوا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

دختران نازم رها و آوا

تولد آووووووووووووووا جون

1393/2/31 11:18
نویسنده : آزاده
873 بازدید
اشتراک گذاری

آآآآووووووووووووواااااااااااااااااا جون تولدت مبارک

تولد وبلاگ

 

سلام عزیزم مثل برقو  باد دومین سال زندگیت هم تمام و وارد سوینش شدی .یه جشن تولد مختصر برات گرفتیم تا اون روز خوشحال باشی

 

 

 

الهی قربون اون ژستت برم که اینقدر بانمی آوایی  . یعنی الان داری به چی فکر میکنی ؟ به له کردن کیک .

حدود 1 دقیقه همین مدلی بودی

 

این عکس به خاطر مدل فوت کردنت خیلی دوست دارم . اینجا حدود 5 ؛ 6 بار شمع و ما روشن کردیم و شما دو تا وروجک با شوق فراوان فوت میکردید و ما لذت میبردیم .

 

 

 

اینم تبریک از نوع خواهر ی قربونت برم رها جونم که اینقد خانوم شدی

 

 

اینم مراسم کیک بازی آخر شب که خاله آزاده ترتیبش و داد

 

اینو بگم که خیلی با مزه و با نمک شدی واقعا" اگه بخواهم از لحظه لحظت بگم باید شاهنامه نویسی را تجربه کنم .

ولی خوب به چن تاش بسنده میکنم .

این روزا خیلی میخوای حرف حرف خودت باشه و من هم چون کم میارم همش میگم آوا لطفا" یادت رفت و شماو هم سرت و کج میکنی و میگی خوب لطا" ؛ خوبه

یا اینکه به بهانه های مختلف مامانی و ا ز جاش بلند میکنی و با اون لبای قلوه ایت میگی پاشو پاشوووو من هم اول یه تربیت مادرانه میکنم و میگم بگو لطفا" بعد به حرفت گوش میکنم و پا میشم .

اینروزا یاد گرفتتید تا عمو حمید از سر کار میاد انگار پارک ارمتون رسید ه  هی میرید روی صندلی کامپیوتر میشینید و میگید ما رو بچرخون عمو حمید هم با صبوری و البته به نوبت برای دوری از دعوا شما رو میچرخونه بعد هم نوبت میرسه به چرخش خود عمو حمید که دستاتون رو میگیره و میچرخونه و شما دو تا وروجک کلی لذت میبرید .

رها جون این رو هم برای شما مینوسم دیروز داشتم شام میپختم که شما و آوا جون هی زیر دست و پای من بودید و نمگذاشتید من کارم رو انجام بدم . من هم گفتم ببین رها آخر پیر میشم میمیرما و رها جون شما در جواب من گفتی

مامان مردی چی برات بیارم  و بعد یه مدت کوتاه هم که فهمیدی چی گفتی با اون شیرین زبونیات گفتی بابا شوخی کردم اشتباه شد و کلی دلم و بدست آوردی . من هم که این بلبل زبونیات دوست دارم زود قانع میشم و ..

پسندها (3)

نظرات (2)

خاله ی مهربون
31 اردیبهشت 93 17:10
سلام عزیزم عکسشو بفرست تا تولدشو توی وبلاگم بذارم
موژان
5 خرداد 93 14:25
سلاااام بر دختر زیبا و مهربون . تولدت مبارک باشه . بهترین چیزها برات پیش بیاد و همیشه تنت سالم باشه عزیزم .